Pages

Monday, June 18, 2012

Aku Malas

Aku dah lama tak update blog ni, cuma mungkin pagi ni aku terpanggil nak menulis mungkin sebab tengah rasa geram, boleh?? Hahaha... Sebenarnya dah lama dah aku rasa geram je dengan bos aku ni sebab dia selalu mintak aku itu-ini kalau dia tengah bermesyuarat! Bukan aku nak melawan, tapi aku sendiri pelik kalau nak mesyuarat tu, prepare-lah awal-awal. Kalau sekali dua jadi macam ni, aku tak kisah. Tapi bila dah banyak kali, mula la aku rasa hangin... Tempoh hari ada mesyuarat dengan KP, dia kalut-kalut mintak aku senarai projek IBS. Aku sedut je dari sistem, ada beratus projek, aku dah susun cantik-cantik tapi rupa-rupanya dia nak summary je. Aku naik ke bilik semula buat summary pulak! Lepas tu, masa tengah mesyuarat call, mintak hantar report projek. Macam la guna sangat benda tu masa mesyuarat. Dan hari ini, aku masuk sekali dalam mesyuarat, bersama big bos jugak, pastu tiba-tiba dia bagi note: "Dapatkan Laporan Perbelanjaan Mei 2012". Sambil hulur note ke aku, sambil tu dia kata nak hardcopy punya. Bila hardcopy, dah tentu aku kena balik ofis untuk print kemudian masuk semula ke bilik mesyuarat. Letih tau tak?? Kenapa pagi tadi kau tak mintak siap-siap?? So, sebagai tanda aku dah malas, aku turun ke ofis dengan membawa buku nota aku, aku printkan hardcopy report dan kemudian aku hantar ke bilik mesyuarat. Aku mintak tolong kawan yang ada mesyuarat sekali dalam tu untuk bagi pada dia dan kemudiannya aku masuk semula ke ofis! Hahaha... Tak payah masuk mesyuarat lagi.. Malas aku. Esok ada site visit ke Melaka. Jangan nanti masa site visit pun dia mintak aku report, boleh?? Hahahaha... Bos aku ni ok je sebenarnya tapi bila part ni yang aku 'maleh' sikit dengan dia ni. Hmmm....

No comments:

Post a Comment

Ada nak tulis apa-apa? Tinggalkan 'tulisan' anda di sini.