Pages

Thursday, September 15, 2011

Jamuan Raya

Blurp! Alhamdulillah... Kenyang makan-makan jamuan raya tadi. Punya la ramai umat. Ye la, Kementerian Kerja Raya bawah dia je ada berapa agensi, tapi aku tak rasa semua datang. Yang mane sempat je kot. Aku dah rasa nak patah balik je bila tengok orang beratur ni. Mula la peluh berjuraian. Rimas rasa tapi demi tuntutan perut, aku gagahkan diri mengekor lagi 4 orang ofismate...hehehe...

Ada macam-macam jenis makanan, sate, nasi beriyani, soto, laksa, lemang, rendang, char kuey teow, cendol, ABC, popiah, mee kari and macam-macam lagi lah... Aku cuma makan sate, char kuey teow, cendol and popiah. Tu pon dah kenyang ;)... otw balik semula ke ofis, member ajak lalu dalam dewan, wah! banyak lagi makanan... so, sambil lalu-lalu tu, aku pon ambik la lemang & rendang ayam + sate daging 3 cucuk untuk bawak naik ofis. Nanti lapar-lapar dalam pukul 4 lebih bole la aku layan lagi...huhuhu......

Terima kasih pak menteri...tahun depan bole buat lagi.... ;)

No comments:

Post a Comment

Ada nak tulis apa-apa? Tinggalkan 'tulisan' anda di sini.